Rólunk
ALKOTÁSA One Eleven nem csupán egy specialty kávépörkölő, hanem egy egyedi koncepció, kreatív tudással és őszinte szakmai hitvallással ötvözve. Hisszük, hogy erősségünk az ízekkel és emberekkel való kapcsolatunkban rejlik, ami a legjobb kombináció a tökéletes kávé megalkotásához. A single origin kávéinkon túl 111 koncepció megalkotására, vagyis 111 olyan specialty kávé pörkölésére vagyunk hivatottak, 111 személy vagy “gasztro” partner részére, akinek a munkássága és eredményei előtt tisztelgünk. A koncepció maga a kreatív együttműködés, mely folyamatnak a végeredménye egy közösen megálmodott kávé, ami egy közös üzenetet, hitvallást is hordoz magában. | ![]() |
KI – MIT – MIKOR – HOL – MIÉRT?M. Attila partnereink részére a szakmai konzulens, illetve kiemelt projektek ötletgazdája és projektmenedzsere nem csak Magyarországon. . M. Attila és mint Head Roaster és az Education Department vezetőjeként szerves része a One Eleven pörkölő életének. Kata, mint üzleti és marketing tanácsadó fontos szerepet tölt be a márkaépítés során és az üzletstratégia kialakításában. |
![]() |
MOLNÁR ATTILAAttila a szakmai vezetőnk és kreatív ötletgazdánk. Több, mint tíz éve élete és hivatása a kávé. Pályafutását baristaként kezdte, az évek során a szakmai ranglétra számos fokát végigjárta. Már karrierje elején indult a magyar barista bajnokságon (HBC- Hungarian Barista Championship) és egy év elteltével a világbajnokságra is kijutott (WBC – World Barista Championship). Attila négyszer szerezte meg a magyar bajnoki címet (2008, 2009, 2010, 2012), ám az élete nagy fordulatot akkor vett, amikor 2009-ben, Atlantában a világbajnokságon döntős helyezést ért el. Magyar versenyző azelőtt és azóta sem jutott a barista világbajnokság döntőjébe.
Miután abbahagyta a versenyzést, részt vett számos verseny zsűrizésében, érzékszervi bíraként is. Mivel hasznos tudást és tapasztalatot szerzett a versenyzéssel, megnyitotta saját oktatótermét Budapesten, ahol hobbi és professzionális baristák ismerkedhettek meg a specialty kávé világával. Az akkoriban még kicsinek számító, budapesti specialty közösség kedvelt helyszínévé vált, így számos közösségi programnak adott helyet. A nagy érdeklődésre való tekintettel 2012 nyarán nyitotta meg saját kávézóját, a Tamp and Pull Espresso Bart, amely az első specialty kávézók egyike volt akkoriban Budapesten. A siker ennél a projektnél sem maradt el, hiszen a Tamp and Pullt azóta is számos külföldi és hazai sajtó méltatta (pl. CNN és a The Guardian online ajánlása). A Czuczor utcai egység háromszor nyerte el a legjobb magyar kávézó címet (Dining Guide), de több toplistán is szerepel évről-évre. A siker titka szerintünk a hitvallásunkban rejlik, miszerint a lényeg a kávé, a barista és a szakértelem. 2011-ben Attila lett az angol Has Bean márka magyarországi forgalmazója, mely a magyar kávéforradalom egyik fontos szereplőjének bizonyul. A barátság Steven Leightonnal, a Has Bean tulajdonosával záloga a mai napig sikeres üzleti kapcsolatunknak. Attila ma már olasz Victoria Arduino (Nuova Simonelli) eszpresszó gépnek is az itthoni képviselője, így a pörkölő indításával A-tól Z-ig el tudja látni partnereit professzionális eszközökkel, saját specialty kávéval és szaktudással. Attila emellett több, mint 5 éve nagyobb hazai és nemzetközi vállalatok, illetve márkák szaktanácsadását is végzi. Attilát a Forbes magazin egy 2017-es különkiadásában azon személyek közé sorolta, akik “Budapestet a világ legjobb városává tették”. |
![]() | CSESZNÁK KATAKata irányítja a pörkölő marketing kommunikációját. 2005 óta szakmai pályafutása és privát szenvedélye által is több ponton kapcsolódott a gasztronómiához. Munkája során több kiemelkedő, prémium márkát is menedzselt (pl.: Monin, Costa Coffee és a Tamp and Pull kávézók). |